Ordinul nr. 2199/2006
privind modificarea și completarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 160/2004 pentru aprobarea modelului și conținutului unor formulare privind administrarea impozitului pe veniturile persoanelor fizice, cu modificările și completările ulterioare
prezumat în vigoare
Legături cu alte acte
Ce face acest act
Modifică 1
- Ordinul nr. 160/2004 20 ianuarie 2004 pentru aprobarea modelului și conținutului unor formulare privind administrarea impozitulu…
În temeiul prevederilor
art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005
privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice și a Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 60, ale art. 67 alin. (3) și ale
art. 81 din Legea nr. 571/2003
privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 31, 36 și ale
art. 196 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003
privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
ministrul finanțelor publice emite următorul ordin:
Articolul I
Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 160/2004
pentru aprobarea modelului și conținutului unor formulare privind administrarea impozitului pe veniturile persoanelor fizice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 95 din 2 februarie 2004, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:
1. După punctul 9 al articolului 1 se introduce un nou punct, punctul 10, cu următorul cuprins:
"10. 226 "Declarație privind impozitul datorat pe câștigul din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale" cod 14.13.01.13/11p."
2. După articolul 4 se introduce un nou articol, articolul 4^1, cu următorul cuprins:
"Art. 4^1. - Organul fiscal competent pentru depunerea declarațiilor prevăzute la art. 1 este:
- organul fiscal în a cărui rază teritorială contribuabilul are adresa unde își are domiciliul, potrivit legii, sau adresa unde locuiește efectiv, în cazul în care aceasta este diferită de domiciliu, pentru persoanele fizice care au domiciliul fiscal în România;
- organul fiscal la care asocierea fără personalitate juridică este înregistrată în evidența fiscală;
- organul fiscal în a cărui rază teritorială se realizează, în întregime sau cu preponderență, cifra de afaceri, pentru persoanele fizice nerezidente care desfășoară activități pe teritoriul României printr-un sediu permanent;
- organul fiscal stabilit prin ordin al ministrului finanțelor publice, la propunerea președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală, pentru persoanele fizice nerezidente care nu au pe teritoriul României un sediu permanent.
Declarația prevăzută la pct. 6 al art. 1 se depune la organul fiscal în a cărui evidență fiscală este înregistrată persoana fizică ori juridică la care își desfășoară activitatea contribuabilul."
3. Anexa nr. 1 se completează cu formularul 226 "Declarație privind impozitul datorat pe câștigul din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale", cod 14.13.01.13/11p, prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul ordin.
4. Formularul 224 "Declarație privind veniturile sub formă de salarii din străinătate obținute de către persoanele fizice care desfășoară activitate în România și de către persoanele fizice române angajate ale misiunilor diplomatice și posturilor consulare acreditate în România", cod 14.13.01.13/5, din anexa nr. 1 se modifică și se înlocuiește cu formularul prevăzut în anexa nr. 2 la prezentul ordin.
5. Anexa nr. 2 se completează cu instrucțiunile de completare a formularului 226 "Declarație privind impozitul datorat pe câștigul din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale", cod 14.13.01.13/11p, prevăzute în anexa nr. 3 la prezentul ordin.
6. Instrucțiunile de completare a formularului 224 "Declarație privind veniturile sub formă de salarii din străinătate obținute de către persoanele fizice care desfășoară activitate în România și de către persoanele fizice române angajate ale misiunilor diplomatice și posturilor consulare acreditate în România" din anexa nr. 2 se modifică și se înlocuiesc cu instrucțiunile de completare prevăzute în anexa nr. 4 la prezentul ordin.
7. Anexa nr. 3 se înlocuiește cu anexa nr. 5 la prezentul ordin.
Articolul II
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Articolul III
Prevederile prezentului ordin se aplică începând cu 1 ianuarie 2007.
Articolul IV
Direcția generală de gestiune a impozitelor și contribuțiilor din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Direcția generală a tehnologiei informației din cadrul Ministerului Finanțelor Publice, direcțiile generale ale finanțelor publice județene și a municipiului București, precum și, după caz, direcțiile de specialitate din cadrul Ministerului Finanțelor Publice și Agenției Naționale de Administrare Fiscală vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Articolul V
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 20 decembrie 2006. Nr. 2.199.
Anexa 1 [SIGLA]
Ministerul Finanțelor Publice Agenția Națională de Administrare Fiscală Declarație rectificativă [] Se completează cu X 226 în cazul declarațiilor rectificative Număr de operator DECLARAȚIE PRIVIND IMPOZITUL de date cu caracter DATORAT PE CÂȘTIGUL DIN TRANSFERUL personal - 1067 TITLURILOR DE VALOARE, ALTELE DECÂT TITLURILE DE PARTICIPARE LA FONDURILE DESCHISE DE INVESTIȚII ȘI PĂRȚILE SOCIALE Anul |_|_|_|_| A. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI Nume Initiala Prenume Cod numeric personal/ tatalui Nr. de identificare fiscala ┌───────────────┬────────┬──────────────┐┌───┐┌────────────────────────────┐ │ │ │ ││ ││ │ └───────────────┴────────┴──────────────┘└───┘└────────────────────────────┘ ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │ │ │A Judet Sector Localitate │ │d ┌────────────────────────┬─────────────┬───────────────────────────────────┐│ │r │ │ │ ││ │e └────────────────────────┴─────────────┴───────────────────────────────────┘│ │s Strada Nr. Bloc Scara Etaj Ap. │ │a ┌────────────────┬────────┬───────────┬───────────────┬────────────┬───────┐│ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ └────────────────┴────────┴───────────┴───────────────┴────────────┴───────┘│ │ │ │ Cod postal ┌───────┐ Telefon ┌───────┐ Fax ┌───────┐ E-mail ┌───────┐ │ │ └───────┘ └───────┘ └───────┘ └───────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── B. DATE PRIVIND CÂȘTIGUL ANUAL DIN TRANSFERUL TITLURILOR DE VALOARE, ALTELE DECÂT TITLURILE DE PARTICIPARE LA FONDURILE DESCHISE DE INVESTIȚII ȘI PĂRȚILE SOCIALE ȘI IMPOZITUL DATORAT -lei- 1. Câștig ......................... ┌───────┐ └───────┘ 2. Impozit datorat(rd.1 x 16%) ......... ┌───────┐ └───────┘ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── C. DATE DE IDENTIFICARE ALE REPREZENTANTULUI FISCAL Nume, prenume/Denumire .................................................. Adresa: Județ ...... Sector .......... Localitate ....................... Strada ..... Nr. .... Bloc ...... Scara ...... Etaj .... Ap. .... Cod poștal ......... Telefon ....... Fax ....... E-mail ......... Cod de identificare fiscală ┌───┐┌──────────────┐ └───┘└──────────────┘ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Sub sancțiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele înscrise în acest formular sunt corecte și complete. Prezenta declarație reprezintă titlu de creanță și produce efectele juridice ale inștiințării de plată de la data depunerii acesteia, în condițiile legii. Semnătură contribuabil ....... Semnătură reprezentant fiscal ......... Data ........ Data ............. ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Loc rezervat organului fiscal Nr. înregistrare .......... Data ...................... ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Cod 14.13.01.13/11p
Anexa 2 [SIGLA]
Ministerul Finanțelor Publice Agenția Națională de Administrare Fiscală 224 Număr de operator DECLARAȚIE PRIVIND VENITURILE de date cu caracter SUB FORMA DE SALARII DIN STRAINATATE personal - 1067 OBTINUTE DE CATRE PERSOANELE FIZICE CARE DESFASOARA ACTIVITATE IN ROMÂNIA ȘI DE CATRE PERSOANELE FIZICE ROMÂNE ANGAJATE ALE MISIUNILOR DIPLOMATICE ȘI POSTURILOR CONSULARE ACREDITATE IN ROMÂNIA Luna |_|_| Anul |_|_|_|_| Declaratie rectificativa [] Se completeaza cu X în cazul declaratiilor rectificative A. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI Nume Initiala Prenume Cod numeric personal/ tatalui Nr. de identificare fiscala ┌───────────────┬────────┬──────────────┐┌───┐┌────────────────────────────┐ │ │ │ ││ ││ │ └───────────────┴────────┴──────────────┘└───┘└────────────────────────────┘ ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │ │ │A Judet Sector Localitate │ │d ┌────────────────────────┬─────────────┬───────────────────────────────────┐│ │r │ │ │ ││ │e └────────────────────────┴─────────────┴───────────────────────────────────┘│ │s Strada Nr. Bloc Scara Etaj Ap. │ │a ┌────────────────┬────────┬───────────┬───────────────┬────────────┬───────┐│ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ └────────────────┴────────┴───────────┴───────────────┴────────────┴───────┘│ │ │ │ Cod postal ┌───────┐ Telefon ┌───────┐ Fax ┌───────┐ E-mail ┌───────┐ │ │ └───────┘ └───────┘ └───────┘ └───────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ Documentul care reglementeaza raportul de muncă: Nr. ..... Data .../.../.... ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── B. DATE REFERITOARE LA PERSOANA FIZICA SAU JURIDICA LA CARE ISI DESFASOARA ACTIVITATEA CONTRIBUABILUL Nume, prenume/ Denumire Cod de identificare fiscala ┌─────────────────────────────────────┐┌───┐┌────────────────────────────┐ │ ││ ││ │ └─────────────────────────────────────┘└───┘└────────────────────────────┘ ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │ │ │A Judet Sector Localitate │ │d ┌────────────────────────┬─────────────┬───────────────────────────────────┐│ │r │ │ │ ││ │e └────────────────────────┴─────────────┴───────────────────────────────────┘│ │s Strada Nr. Bloc Scara Etaj Ap. │ │a ┌────────────────┬────────┬───────────┬───────────────┬────────────┬───────┐│ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ └────────────────┴────────┴───────────┴───────────────┴────────────┴───────┘│ │ │ │ Cod postal ┌───────┐ Telefon ┌───────┐ Fax ┌───────┐ E-mail ┌───────┐ │ │ └───────┘ └───────┘ └───────┘ └───────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── C. MODUL DE CALCUL AL IMPOZITULUI PE VENITURILE SUB FORMA DE SALARII DIN STRAINATATE - lei - ┌────┬───────────┐ 1. Venit brut: ....................................... │ 1. │ │ └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 2. Contribuții sociale datorate potrivit legii, │ 2. │ │ din care: ......................................... └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 2.a. contribuția pentru asigurări sociale: ........ │ 2a.│ │ └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 2.b. contribuția pentru asigurarile de șomaj ....... │ 2b.│ │ └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 2.c. contribuția pentru asigurarile sociale de sănătate: │ 2c.│ │ └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 3. Venit net (rd.1 - rd.2) ............................. │ 3. │ │ └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 4. Deduceri personale:* ................................ │ 4. │ │ └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 5. Cotizatia sindicala plătită*) ...................... │ 5. │ │ └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 6. Contribuțiile la fondurile de pensii facultative*)... │ 6. │ │ └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 7. Venit baza de calcul (rd.3-rd.4-rd.5-rd.6 sau │ 7. │ │ rd.3, după caz) .................................... └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 8. Impozit lunar datorat .............................. │ 8. │ │ └────┴───────────┘ ┌────┬───────────┐ 9. Impozit anual datorat .............................. │ 9. │ │ └────┴───────────┘ ------------ *) Se completeaza numai pentru functia de baza, conform legii. ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── D. DATE DE IDENTIFICARE ALE REPREZENTANTULUI FISCAL Nume, prenume/Denumire ................................................... Adresa: Judet .......... Sector .............. Localitate ............... Str. ........ Nr. ....... Bloc .... Scara .....Etaj .....Ap. ..... Cod postal ...... Telefon ............ Fax ....... E-mail ........ ┌─────┐┌──────────────────┐ Cod de identificare fiscala │ ││ │ └─────┘└──────────────────┘ ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Sub sanctiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele inscrise în acest formular sunt corecte și complete. Semnatura data │Semnatura data contribuabil [] ....... [].... │reprezentant fiscal ......... [].... ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Loc rezervat organului fiscal Nr. înregistrare ............... Data ........................... ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Cod 14.13.01.13/5
Anexa 3 INSTRUCȚIUNI
de completare a formularului 226 "Declarație privind
impozitul datorat pe câștigul din transferul titlurilor
de valoare, altele decât titlurile de participare la
fondurile deschise de investiții și părțile sociale"
Cod 14.13.01.13/11p
Declarația se completează și se depune de către persoanele fizice care realizează câștiguri din transferul dreptului de proprietate asupra titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale, care au fost dobândite și înstrăinate într-o perioadă mai mica de 365 de zile și care au obligația stabilirii, declarării și virării impozitului, reprezentând plată anticipată în contul impozitului pe câștigul anual din astfel de tranzacții.
Declarația nu se completează de către persoanele care realizează venituri din tranzacționarea titlurilor dobândite gratuit în cadrul Programului de privatizare în masă pentru care impunerea este finală și nici pentru veniturile realizate din înstrăinarea valorilor mobiliare în cazul societăților închise.
Termen de depunere:
- anual, până la data de 25 ianuarie a anului următor pentru anul fiscal încheiat;
- ori de câte ori contribuabilul constată erori în declarația anterioară, prin completarea unei declarații rectificative, situație în care se înscrie "X" în căsuța special prevăzută în acest scop.
Declarația se completează de către contribuabili sau de către reprezentanții fiscali ai acestora, înscriind cu majuscule, citeț și corect toate datele prevăzute de formular, în două exemplare:
- originalul se depune la organul fiscal definit prin prezentul ordin;
- copia se păstrează de către contribuabil.
Declarația se depune direct la registratura organului fiscal sau la oficiul poștal, prin scrisoare recomandată.
Declarația se pune gratuit la dispoziție contribuabilului, la solicitarea acestuia.
A. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI
Adresa - se completează adresa domiciliului fiscal.
Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală - se înscrie codul numeric personal din cartea de identitate, respectiv din buletinul de identitate al fiecărui contribuabil sau numărul de identificare fiscală atribuit de către Ministerul Finanțelor Publice cu ocazia înregistrării fiscale, după caz.
B. DATE PRIVIND CÂȘTIGUL ANUAL DIN TRANSFERUL TITLURILOR DE VALOARE, ALTELE DECÂT TITLURILE DE PARTICIPARE LA FONDURILE DESCHISE DE INVESTIȚII ȘI PĂRȚILE SOCIALE ȘI IMPOZITUL DATORAT
rd.1 Câștig - se înscrie câștigul total rezultat din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale, care au fost dobândite și înstrăinate într-o perioadă mai mică de 365 de zile, la nivelul unui an fiscal.
Câștigul total rezultat din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale se calculează prin însumarea câștigului rezultat, conform legii, pentru fiecare tranzacție de astfel de titluri.
rd.2 Impozit datorat - se înscrie suma impozitului calculat prin aplicarea cotei de 16% asupra câștigului (rd.1).
C. DATE DE IDENTIFICARE ALE REPREZENTANTULUI FISCAL
Se completează numai în cazul în care obligațiile de declarare se îndeplinesc de către reprezentantul fiscal desemnat de contribuabil.
Adresa - se înscrie adresa domiciliului fiscal.
Cod de identificare fiscală - se înscrie codul de identificare fiscală al reprezentantului fiscal.
Anexa 4 INSTRUCȚIUNI
de completare a formularului 224
"Declarație privind veniturile sub formă de
salarii din străinătate obținute de către
persoanele fizice care desfășoară activitate
în România și de către persoanele fizice române
angajate ale misiunilor diplomatice și posturilor
consulare acreditate în România"
Cod 14.13.01.13/5
Declarația se completează de către persoanele fizice care își desfășoară activitatea în România și obțin venituri sub formă de salarii din străinătate, precum și de către persoanele fizice române angajate ale misiunilor diplomatice și ale posturilor consulare acreditate în România.
Termen de depunere:
- lunar, până la data de 25 inclusiv a lunii următoare pentru care s-a realizat venitul;
- ori de câte ori contribuabilul constată erori în declarația anterioară, prin completarea unei declarații rectificative, situație în care se înscrie "X" în căsuța special prevăzută în acest scop.
Declarația se completează de către contribuabili sau de către reprezentanții fiscali ai acestora, înscriind cu majuscule, citeț și corect toate datele prevăzute de formular, în două exemplare:
- originalul se depune la organul fiscal definit prin prezentul ordin;
- copia se păstrează de către contribuabil.
Declarația se depune direct la registratura organului fiscal sau la oficiul poștal, prin scrisoare recomandată.
Declarația se pune gratuit la dispoziție contribuabilului, la solicitarea acestuia.
A. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI
Adresa - se completează adresa domiciliului fiscal.
Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală - se înscrie codul numeric personal din cartea de identitate, respectiv din buletinul de identitate al fiecărui contribuabil sau numărul de identificare fiscală atribuit de către Ministerul Finanțelor Publice cu ocazia înregistrării fiscale, după caz.
Documentul care reglementează raportul de muncă - se înscriu numărul și data documentului încheiat cu angajatorul, în baza căruia contribuabilul își desfășoară activitatea.
Perioada de activitate - se înscrie perioada de activitate prevăzută în documentul care reglementează raportul de muncă.
B. DATE REFERITOARE LA PERSOANA FIZICĂ SAU JURIDICĂ LA CARE ÎȘI DESFĂȘOARĂ ACTIVITATEA CONTRIBUABILUL
Cod de identificare fiscală - se completează, după caz, dacă persoana fizică sau juridică la care își desfășoară activitatea contribuabilul este înregistrată fiscal și are atribuit cod de identificare fiscală, conform legislației române.
Adresa - se completează adresa domiciliului fiscal al persoanei fizice sau juridice la care contribuabilul își desfășoară activitatea.
C. MODUL DE CALCUL AL IMPOZITULUI PE VENITURILE SUB FORMĂ DE SALARII DIN STRĂINĂTATE
rd.1. Venit brut - se înscrie suma veniturilor în bani și/sau în natură realizate de contribuabil în luna de raportare.
rd.2. Contribuții sociale datorate potrivit legii - se înscrie suma totală a contribuțiilor obligatorii, datorate de contribuabil în luna de raportare potrivit legii și plătite (rd.2a+rd.2b+rd.2c):
2a) contribuția pentru asigurări sociale - se înscrie suma reprezentând contribuția individuală de asigurări sociale, datorată potrivit prevederilor legale;
2b) contribuția pentru asigurările de șomaj - se înscrie suma reprezentând contribuția pentru protecția socială a șomerilor, datorată potrivit prevederilor legale;
2c) contribuția pentru asigurările sociale de sănătate - se înscrie suma reprezentând contribuția pentru asigurările sociale de sănătate, datorată potrivit prevederilor legale.
rd.3. Venitul net - se calculează ca diferența între venitul brut și suma totală a contribuțiilor sociale datorate, potrivit legii (rd.1-rd.2).
rd.4. Deduceri personale - se înscrie suma deducerilor personale cuvenite contribuabilului în luna de raportare, potrivit legii, stabilite pe baza documentelor justificative care atestă dreptul de deducere. Se completează numai de către persoanele rezidente care au dreptul la deduceri personale.
rd.5. Cotizația sindicală plătită: se înscrie suma reprezentând cotizația sindicală plătită în luna de raportare;
rd.6. Contribuțiile la fondurile de pensii facultative: se înscrie suma reprezentând contribuțiile la fondurile de pensii facultative, astfel încât la nivelul anului să nu depășească echivalentul în lei a 200 de euro;
rd.7. Venit bază de calcul:
- pentru funcția de bază: se înscrie suma calculată prin scăderea deducerilor personale (rd.4), a cotizației sindicale plătite (rd.5) și a contribuțiilor la fondurile de pensii facultative (rd.6) din venitul net (rd.3);
- în celelalte cazuri: se preia suma înscrisă la rd.3.
rd.8. Impozit lunar datorat - se înscrie suma impozitului calculat prin aplicarea cotei de 16% asupra venitului bază de calcul (rd.7).
rd.9 Impozit anual datorat - se înscrie suma impozitului anual calculată prin însumarea impozitului lunar datorat de contribuabil în luna de raportare, potrivit legii.
Acest rând se va completa în declarația depusă pentru luna decembrie, respectiv luna în care contribuabilul și-a încetat raportul contractual de muncă, după caz.
D. DATE DE IDENTIFICARE ALE REPREZENTANTULUI FISCAL
Se completează numai în cazul în care obligațiile de declarare a veniturilor se îndeplinesc de către reprezentantul fiscal desemnat de contribuabil.
Adresa - se înscrie adresa domiciliului fiscal.
Cod de identificare fiscală - se înscrie codul de identificare fiscală al reprezentantului fiscal.
Anexa 5 Caracteristici de tipărire, modul de difuzare,
de utilizare și păstrare a formularelor
1. Declarație privind veniturile estimate din cedarea folosinței bunurilor, cod 14.13.01.13/3p
1. Denumire: Declarație privind veniturile estimate din cedarea folosinței bunurilor
2. Cod: 14.13.01.13/3p
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tipărire: - se tipărește: (seturi)
- pe față conținutul declarației
- pe verso instrucțiunile de completare
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează la: estimarea veniturilor obținute din cedarea folosinței bunurilor
7. Se întocmește în: 2 exemplare
de: contribuabil sau reprezentantul fiscal
8. Circulă: - originalul la organul fiscal definit prin prezentul ordin
- copia la contribuabil
9. Se arhivează: la dosarul contribuabilului.
2. Declarație privind veniturile estimate din activități independente, cod 14.13.01.13/4p
1. Denumire: Declarație privind veniturile estimate din activități independente
2. Cod: 14.13.01.13/4p
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tipărire: - se tipărește:(seturi)
- pe față conținutul declarației
- pe verso instrucțiunile de completare
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează la: estimarea veniturilor obținute din desfășurarea activităților independente
7. Se întocmește în: 2 exemplare
de: contribuabil sau reprezentantul fiscal
8. Circulă: - originalul la organul fiscal definit prin prezentul ordin
- copia la contribuabil
9. Se arhivează: la dosarul contribuabilului.
3. Declarație privind veniturile estimate din activități agricole, cod 14.13.01.13/9p
1. Denumire: Declarație privind veniturile estimate din activități agricole
2. Cod: 14.13.01.13/9p
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tipărire: - se tipărește:(seturi)
- pe față conținutul declarației
- pe verso instrucțiunile de completare
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează la: estimarea veniturilor obținute din activități agricole de către contribuabilii care au optat pentru determinarea venitului net în sistem real
7. Se întocmește în: 2 exemplare
de: contribuabil sau reprezentantul fiscal
8. Circulă la: - originalul la organul fiscal definit prin prezentul ordin
- copia la contribuabil
9. Se arhivează: la dosarul contribuabilului
4. Declarație privind veniturile estimate pentru asociațiile fără personalitate juridică, constituite între persoane fizice, cod 14.13.01.13/1i
1. Denumire: Declarație privind veniturile estimate pentru asociațiile fără personalitate juridică, constituite între persoane fizice
2. Cod: 14.13.01.13/1i
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tipărire - pe ambele fețe (seturi)
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează la: declararea veniturilor și a cheltuielilor estimate a se realiza de către asociațiile între persoane fizice care nu dau naștere unei persoane juridice
7. Se întocmește în: 2 exemplare
de: responsabilul desemnat al asociației
8. Circulă: - originalul la organul fiscal definit prin prezentul ordin
- copia la asociație
9. Se arhivează: la dosarul asociației.
5. Declarație privind veniturile sub formă de salarii din străinătate obținute de către persoanele fizice care desfășoară activitate în România și de către persoanele fizice române angajate ale misiunilor diplomatice și posturilor consulare acreditate în România, cod 14.13.01.13/5
1. Denumire: Declarație privind veniturile sub formă de salarii din străinătate obținute de către persoanele fizice care desfășoară activitate în România și de către persoanele fizice române angajate ale misiunilor diplomatice și posturilor consulare acreditate în România
2. Cod: 14.13.01.13/5
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tipărire: - se tipărește: (seturi)
- pe față conținutul declarației
- pe verso instrucțiunile de completare
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează la: declararea lunară a veniturilor sub formă de salarii din străinătate, obținute de către persoanele fizice care desfășoară activitate în România
7. Se întocmește în: 2 exemplare
de: contribuabil sau reprezentantul fiscal
8. Circulă: - originalul la organul fiscal definit prin prezentul ordin
- copia la contribuabil
9. Se arhivează: la dosarul contribuabilului.
6. Declarație informativă privind începerea/încetarea activității persoanelor fizice care desfășoară activitate în România și care obțin venituri sub formă de salarii din străinătate, cod 14.13.01.13/5i
1. Denumire: Declarație informativă privind începerea/încetarea activității persoanelor fizice care desfășoară activitate în România și care obțin venituri sub formă de salarii din străinătate
2. Cod: 14.13.01.13/5i
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tipărire: - se tipărește: (seturi)
- pe față conținutul declarației
- pe verso instrucțiunile de completare
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează la: furnizarea informațiilor referitoare la data începerii și încetării activității contribuabilului persoanelor fizice care desfășoară activitate în România și obțin venituri sub formă de salarii din străinătate
7. Se întocmește în: 2 exemplare
de: persoana fizică sau juridică la care își desfășoară activitatea contribuabilul
8. Circulă: - originalul la organul fiscal definit prin prezentul ordin
- copia la persoana fizică sau juridică la care își desfășoară activitatea contribuabilul
9. Se arhivează: la dosarul contribuabilului.
7. Decizie de impunere pentru plăți anticipate cu titlu de impozit privind venitul din cedarea folosinței bunurilor, cod 14.13.02.13/3a
1. Denumire: Decizie de impunere pentru plăți anticipate cu titlu de impozit privind venitul din cedarea folosinței bunurilor
2. Cod: 14.13.02.13/3a
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tipărire: - pe o singură față
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează la: stabilirea plăților anticipate cu titlu de impozit
7. Se întocmește în: 2 exemplare de organul fiscal definit prin prezentul ordin
8. Circulă: - un exemplar la contribuabil
- un exemplar la organul fiscal competent
9. Se arhivează: copia se arhivează la dosarul contribuabilului.
8. Decizie de impunere pentru plăți anticipate cu titlu de impozit privind venitul din activități independente, cod 14.13.02.13/4a
1. Denumire: Decizie de impunere pentru plăți anticipate cu titlu de impozit privind venitul din activități independente
2. Cod: 14.13.02.13/4a
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tipărire: - pe o singură față
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează la: stabilirea plăților anticipate cu titlu de impozit
7. Se întocmește în: 2 exemplare de organul fiscal definit prin prezentul ordin
8. Circulă: - un exemplar la contribuabil
- un exemplar la organul fiscal competent
9. Se arhivează: copia se arhivează la dosarul contribuabilului.
9. Decizie de impunere pentru plăți anticipate cu titlu de impozit privind venitul din activități agricole, cod 14.13.02.13/9a
1. Denumire: Decizie de impunere pentru plăți anticipate cu titlu de impozit privind venitul din activități agricole
2. Cod: 14.13.02.13/9a
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tipărire: - pe o singură față
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează: la stabilirea plăților anticipate cu titlu de impozit
7. Se întocmește în: 2 exemplare de organul fiscal definit prin prezentul ordin
8. Circulă: - un exemplar la contribuabil
- un exemplar la organul fiscal competent
9. Se arhivează: copia se arhivează la dosarul contribuabilului.
10. Declarație privind impozitul datorat pe câștigul din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale, cod 14.13.01.13/11p
1. Denumire: Declarație privind impozitul datorat pe câștigul din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale
2. Cod: 14.13.01.13/11p
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tipărire: - se tipărește: (seturi)
- pe față conținutul declarației
- pe verso instrucțiunile de completare
- se poate utiliza și echipament informatic pentru editare și completare
5. Se difuzează: gratuit
6. Se utilizează la: declararea impozitului pe câștigul din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale, care au fost dobândite și înstrăinate într-o perioadă mai mică de 365 de zile
7. Se întocmește în: 2 exemplare
de: contribuabil sau reprezentantul fiscal
8. Circulă: - originalul la organul fiscal definit prin prezentul ordin
- copia la contribuabil
9. Se arhivează: la dosarul contribuabilului.
-------
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.