Procedura din 30 decembrie 2015
de modificare a domiciliului fiscal în cazul contribuabililor persoane fizice care dețin cod numeric personal - Anexa nr. 3
prezumat în vigoare
Textul nu are o structură pe articole recunoscută și este afișat ca atare.
1. Prezenta procedură se aplică contribuabililor persoane fizice care dețin cod numeric personal, atribuit potrivit legii speciale.
2. Competența de administrare a contribuabililor prevăzuți la pct. 1 care își modifică domiciliul fiscal, potrivit legii, revine, de la data modificării domiciliului fiscal, organului fiscal în a cărui rază teritorială contribuabilii și-au stabilit domiciliul fiscal.
3. În maximum 3 zile lucrătoare de la data depunerii primei declarații fiscale de către contribuabilii prevăzuți la pct. 1, organul fiscal în a cărui rază teritorială contribuabilii și-au stabilit domiciliul fiscal transmite o solicitare scrisă organului fiscal în a cărui rază teritorială contribuabilii au avut ultimul domiciliu fiscal, în vederea întocmirii formalităților de transfer al dosarului fiscal.
4. Dosarul fiscal se transmite în termen de cel mult 10 zile de la primirea solicitării prevăzute la pct. 3 și va fi însoțit de un exemplar al certificatului de atestare fiscală, precum și de fișa de evidență pe plătitor, cu confirmare de primire.
5. Un exemplar al certificatului de atestare fiscală se comunică și contribuabilului de către organul fiscal emitent.
6. Dosarul privind modificarea domiciliului fiscal se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului și cuprinde:
a) declarația fiscală depusă de contribuabil;
b) solicitarea scrisă în vederea întocmirii formalităților de transfer al dosarului fiscal;
c) orice alte documente emise sau primite în cadrul derulării procedurii.
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.