Hotărâre a Guvernului · Guvernul

HG nr. 1431/2003

privind indexarea nivelului lunar al venitului minim garantat

prezumat în vigoare

Data actului
4 decembrie 2003
Emitent
Guvernul
Publicat în
Monitorul Oficial nr. 894 din 13 decembrie 2003
Citează
1 act
Structură
1 articol · 1.651 caractere
Sursă
legislatie.just.ro

În temeiul art. 108 din Constituție, republicată, și al

art. 4 alin. (3) din Legea nr. 416/2001

privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Articol unic

(1)

Pentru anul 2004 nivelul lunar al venitului minim garantat prevăzut la

art. 4 alin. (1) din Legea nr. 416/2001

privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare, este de:

a) 1.480.000 lei pentru familiile formate din 2 persoane;

b) 2.057.000 lei pentru familiile formate din 3 persoane;

c) 2.547.000 lei pentru familiile formate din 4 persoane;

d) 3.041.000 lei pentru familiile formate din 5 persoane;

e) câte 205.000 lei pentru fiecare altă persoană peste numărul de 5 persoane, care face parte din familie, în condițiile prevăzute de

Legea nr. 416/2001 , cu modificările și completările ulterioare.

(2)

Pentru anul 2004 nivelul lunar al venitului minim garantat pentru persoanele singure, prevăzut la

art. 4 alin. (2) din Legea nr. 416/2001 , cu modificările și completările ulterioare, este de 825.000 lei.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul muncii,
solidarității sociale și familiei,
Elena Dumitru
p. Ministrul finanțelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
București, 4 decembrie 2003.
Nr. 1.431.

Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.