HG nr. 1431/2003
privind indexarea nivelului lunar al venitului minim garantat
prezumat în vigoare
În temeiul art. 108 din Constituție, republicată, și al
art. 4 alin. (3) din Legea nr. 416/2001
privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic
Pentru anul 2004 nivelul lunar al venitului minim garantat prevăzut la
art. 4 alin. (1) din Legea nr. 416/2001
privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare, este de:
a) 1.480.000 lei pentru familiile formate din 2 persoane;
b) 2.057.000 lei pentru familiile formate din 3 persoane;
c) 2.547.000 lei pentru familiile formate din 4 persoane;
d) 3.041.000 lei pentru familiile formate din 5 persoane;
e) câte 205.000 lei pentru fiecare altă persoană peste numărul de 5 persoane, care face parte din familie, în condițiile prevăzute de
Legea nr. 416/2001 , cu modificările și completările ulterioare.
Pentru anul 2004 nivelul lunar al venitului minim garantat pentru persoanele singure, prevăzut la
art. 4 alin. (2) din Legea nr. 416/2001 , cu modificările și completările ulterioare, este de 825.000 lei.
PRIM-MINISTRU ADRIAN NĂSTASE Contrasemnează: Ministrul muncii, solidarității sociale și familiei, Elena Dumitru p. Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Gherghina, secretar de stat București, 4 decembrie 2003. Nr. 1.431.
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.