Norme · Ministerul Finanțelor Publice

Normele din 27 iulie 2004

pentru aplicarea prevederilor art. 4 alin. (1) lit. b), art. 5 alin. (1) lit. b), art. 6 alin. (1) lit. b) și ale art. 7 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 16/2004 pentru finalizarea privatizării Societății Comerciale "Combinatul Siderurgic Reșița" - S.A. Reșița

prezumat în vigoare

Data actului
27 iulie 2004
Emitent
Ministerul Finanțelor Publice
Publicat în
Monitorul Oficial nr. 735 din 16 august 2004
Citează
1 act
Structură
0 articole · 2.799 caractere
Sursă
legislatie.just.ro

Textul nu are o structură pe articole recunoscută și este afișat ca atare.

1. Creditorii Societății Comerciale "Combinatul Siderurgic Reșița" - S.A. Reșița, denumită în continuare societate, respectiv Societatea Comercială Filiala de Distribuție și Furnizare a Energiei Electrice "Electrica Banat" - S.A. Sucursala de Distribuție și Furnizare a Energiei Electrice Reșița, Societatea Comercială "Distrigaz Nord" - S.A. Târgu Mureș, Societatea Națională a Căilor Ferate Române "S.N.C.F.R." - R.A., Societatea Națională de Transport Feroviar de Marfă "C.F.R. - Marfă" - S.A. București Sucursala Timișoara, C.N.C.F. C.F.R. - S.A. - Regionala C.F. Timișoara, Regionala C.F. Timișoara - Divizia Linii Secția L6 - Reșița și Administrația Națională "Apele Române", prevăzuți la

art. 4, 5, 6 și 7 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 16/2004

pentru finalizarea privatizării Societății Comerciale "Combinatul Siderurgic Reșița" - S.A. Reșița, vor anula taxa pe valoarea adăugată colectată aferentă debitelor nerecuperate de la societate la data transferului dreptului de proprietate asupra acțiunilor și vor înregistra în contabilitate astfel:

411 = 4427 cu semnul minus

Taxa pe valoarea adăugată stornată se va înregistra în decontul de T.V.A. la rd. 3 "Regularizări" cu semnul minus.

Datele respective vor fi preluate dintr-un jurnal pentru vânzări cod 14-6-12/a, întocmit special pentru această acțiune, în care vor fi înregistrate în mod distinct, pe luni, facturile din care rezultă debitele nerecuperate de la societate și taxa pe valoarea adăugată colectată, aferentă acestor debite.

2. Creditorii prevăzuți la pct. 1 au obligația de a stabili pe bază de protocol cu societatea cuantumul debitelor nerecuperate și al taxei pe valoarea adăugată aferente.

3. Societatea, pe baza protocolului încheiat cu creditorii săi, are obligația să înregistreze stingerea debitelor față de aceștia după următoarea formulă contabilă:

4426 = 401 cu semnul minus

Taxa pe valoarea adăugată deductibilă stornată se va înregistra în decontul de T.V.A. la rd. 9 "Regularizări" cu semnul minus.

Datele respective vor fi preluate din jurnalele pentru cumpărări cod 14-6-17/b, întocmite special pentru această acțiune și separat pentru fiecare dintre creditorii societății, în care vor fi înregistrate în mod distinct, pe luni, facturile din care rezultă debitele nerecuperate și taxa pe valoarea adăugată aferentă acestor debite.

Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.