Ordin · Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale

Ordinul nr. 2722/2012

pentru stabilirea valorii nominale indexate a unui tichet de masă pentru semestrul II al anului 2012

prezumat în vigoare

Data actului
25 octombrie 2012
Emitent
Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale
Publicat în
Monitorul Oficial nr. 736 din 31 octombrie 2012
Citează
10 acte
Structură
2 articole · 2.505 caractere
Sursă
legislatie.just.ro

Având în vedere prevederile:

-

Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007

pentru completarea

art. 3 din Legea nr. 142/1998

privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin

Legea nr. 154/2007 ;

-

Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006

pentru completarea

art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005

privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a

Legii nr. 348/2004

privind denominarea monedei naționale, aprobată prin

Legea nr. 187/2006 ;

-

Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 121/2011

pentru modificarea și completarea unor acte normative;

-

art. 31 din Normele de aplicare a Legii nr. 142/1998

privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin

Hotărârea Guvernului nr. 5/1999 , cu modificările ulterioare,

în baza

art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009

privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu modificările și completările ulterioare,

ministrul muncii, familiei și protecției sociale emite următorul ordin:

Articolul 1

Pentru semestrul II al anului 2012, începând cu luna noiembrie, valoarea nominală a unui tichet de masă, stabilită potrivit prevederilor

art. 31 din Normele de aplicare a Legii nr. 142/1998

privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin

Hotărârea Guvernului nr. 5/1999 , ale

Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006

pentru completarea

art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005

privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a

Legii nr. 348/2004

privind denominarea monedei naționale, aprobată prin

Legea nr. 187/2006 , ale

Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007

pentru completarea

art. 3 din Legea nr. 142/1998

privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin

Legea nr. 154/2007 , și ale

art. I din Ordonanța de urgență nr. 121/2011

pentru modificarea și completarea unor acte normative, este de 9 lei.

Articolul 2

Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul muncii, familiei și protecției sociale,
Georgeta Bratu,
secretar de stat
București, 25 octombrie 2012.
Nr. 2.722.

Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.